REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu udostępnionego pod adresem: www.optense.pl, w szczególności warunki umowy sprzedaży Karnetów poprzez ten Serwis. 

W Regulaminie zastosowano pojęcia:

REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z Załącznikami, wydany przez Usługodawcę 
w oparciu o art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną  (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);

USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – czynności świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę polegające na: a) zawarciu umowy w zakresie nieodpłatnego udostępnienia Konta klienta, b) zawarciu umowy sprzedaży Karnetu drogą elektroniczną 
i uiszczeniu opłaty za Karnet w formie subskrypcyjnej, c)zapewnieniu kontaktu z Usługodawcą po wypełnieniu formularza kontaktu;

USŁUGODAWCA/SPRZEDAWCA – JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka, adres email: kontakt@optense.pl, tel. 880 892 052, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy 
w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408826, NIP: 8181717176, REGON: 180815260, świadczący Usługi na rzecz Klienta. Usługodawca jest jednocześnie Administratorem Serwisu;

REGULAMIN STUDIO – regulamin obowiązujący wszystkich Klientów Studio, stanowiący Załącznik do niniejszego Regulaminu;

STUDIO – Studio fitness pod nazwą Optense Team Training, z którym można się skontaktować: kontakt@optense.pl, +48 880 892 052; Studio jest prowadzone przez Usługodawcę;

TRENINGI INDYWIDUALNE - treningi personalne dla 1-2 osób;

TRENINGI GRUPOWE - treningi fitness w grupie do 24 osób;

TRENINGI- Treningi indywidualne i Treningi grupowe;

ZAMÓWIENIE - oświadczenie Klienta, składane za pośrednictwem Formularza, którego treścią jest wybór Karnetu, który to wybór skutkuje zawarciem Umowy;

UMOWA– umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest sprzedaż Karnetu;

KARNET– abonament uprawniający do korzystania z Usług przez Klienta w oznaczonym okresie, na który został on wykupiony;

USŁUGI – łącznie: umożliwienie Klientowi korzystania z Treningów grupowych, udostępnienie sprzętu do Treningów;

KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;

NOWY KLIENT- Klient, który nie korzystał do tej pory z usług Studio;

PRZEDSIĘBIORCA - przedsiębiorca w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 
1964 r. – Kodeks cywilny tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z definicją wynikającą 
 z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), Jak konsument traktowana jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego;

SUBSKRYPCJA –płatny abonament obejmujący okres rozliczeniowy (tj. cztery tygodnie) , który podlega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres rozliczeniowy do momentu anulowania Subskrypcji przez Klienta;

6-TYGODNIOWE WYZWANIE (dalej: Wyzwanie) – program motywacyjny, w którym Klient lub Nowy Klient, po spełnieniu warunków opisanych w §8 Regulaminu Świadczenia Usług, bierze udział w ramach wykupionego Karnetu przez okres 6 tygodni;

GWARANCJA EFEKTÓW - program motywacyjny, skierowany do Nowych Klientów, którzy biorą udział w 6-tygodniowym Wyzwaniu;

OKRESOWE ZAWIESZENIE WAŻNOŚCI KARNETU NA WNIOSEK KLIENTA – bezpłatna możliwość zawieszenia korzystania z zakupionego Karnetu i zawieszenie dostępu do usług oferowanych przez Studio na zasadach i w zakresie opisanym w § 7 Regulaminu;

SERWIS - serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę, dostępny pod domeną: www.optense.pl, umożliwiający zakup przez Klienta Karnetu;

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Usługodawca udostępnia niniejszy Regulamin Klientowi przed rozpoczęciem świadczenia usług drogą elektroniczną oraz przed zawarciem Umowy. Dodatkowo niniejszy regulamin udostępniony jest stale i nieodpłatnie w Serwisie.

2. Klient korzystający z Serwisu zobowiązany jest do:

a) korzystania z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,

b) korzystania z Serwisu w zgodzie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów,

c) korzystania z Serwisu w sposób, który nie będzie zakłócał jego funkcjonowania.

3. Usługodawca wprowadza w Serwisie zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym (w szczególności na Koncie klienta) oraz przestrzegania zobowiązań wskazanych w pkt. 2 powyżej.

4. Do korzystania z Serwisu, w tym do przeglądania zamieszczonych w nim treści, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych, tj.:

a) posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;

b) posiadanie aktualnej wersji przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www (Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari) z możliwością zapisu plików cookies oraz Javascript;

c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej – adres e-mail (w sytuacji korzystania z konta klienta).

5. Usługodawca zapewnia poprzez Serwis możliwość:

a) korzystania z Konta klienta, 

b) zakupu Karnetu, na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie,

c) kontaktu poprzez formularz kontaktowy w sposób wskazany w pkt. 6 poniżej.

6. Usługodawca świadczy usługę zapewnienia kontaktu z Usługodawcą po wypełnieniu formularza kontaktu dla osób zainteresowanych usługami Studio. Po wypełnieniu formularza, wyrażenia zgody na przetwarzanie danych oraz kliknięcia przycisku „Wyślij”, informacja taka zostaje przesłana do Usługodawcy, którego personel kontaktuje się z Klientem.

 

§2 KONTO KLIENTA

1. Klient w celu założenia Konta klienta w Serwisie wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej www.optense.pl.

2. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w trakcie rejestracji. 

3. Po zarejestrowaniu się, Usługodawca tworzy Konto klienta, w którym Klient ma możliwość korzystania z takich funkcjonalności jak: Grafik treningów, Członkostwo, Moje treningi oraz ma możliwość zakupu Karnetów poprzez to konto i włączenia/wyłączenia płatności subskrypcyjnych.

4. Konto klienta może być usunięte w każdym czasie poprzez wysłanie stosownego żądania na adres: kontakt@optense.pl.

5. Przy rejestracji do Konta klienta, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy wiadomości marketingowych na podany prze siebie numer telefonu i/lub adres e-mail.

 

§3 WARUNKI SPRZEDAŻY KARNETÓW 

1. Poprzez Serwis Klient może zakupić Karnet wyłącznie na Treningi grupowe. 

2. Po zakupie Karnetu wskazanego w pkt.1, Klient uzyskuje możliwość:

a) korzystania z Treningów grupowych  organizowanych przez Studio, w okresie i w ilości wynikającej z zakupionego Karnetu,

b) korzystania ze sprzętu fitness udostępnianego przez Sprzedawcę do Treningów.

3. Usługi wskazane w pkt. 2 powyżej są świadczone w Studio Sprzedawcy z siedzibą w Kielanówce (Kielanówka 35k/-1, 35-106 Kielanówka), które jest czynne od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem świąt państwowych i dni wolnych od pracy.

4. Treningi grupowe odbywają się w godzinach ujętych w Harmonogramie, który umieszczony jest na stronie internetowej Serwisu www. optense.pl pod zakładką „Grafik Zajęć” oraz w recepcji Studio. Usługodawca jest uprawniony do okresowych zmian Harmonogramu. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminów Treningów, w szczególności w związku z chorobą Trenera. 

5. Personel Usługodawcy oraz Trenerzy nie posiadają wykształcenia medycznego. W przypadku konieczności zasięgnięcia porady medycznej lub wątpliwości dotyczących stanu zdrowia, Klient zobowiązany jest do skorzystania z konsultacji lekarskiej, jeszcze przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń.

6. Klient oświadcza, że nie istnieją żadne przeciwskazania zdrowotne do uczestnictwa 
w Treningach oraz do korzystania ze sprzętu udostępnionego przez Usługodawcę, tym samym składa oświadczenie o stanie zdrowia.

7. Klient zobowiązuje się do:

a) zachowania się w sposób niezakłócający innym osobom przebywającym w Studio,

b) wyrażania się i postępowania z poszanowaniem norm współżycia społecznego,

c) utrzymywania higieny, w szczególności dotyczącej udostępnionego mu Sprzętu oraz szafek w szatni, 

d) właściwego korzystania z udostępnionego mu Sprzętu.

e) przestrzegania postanowień Regulaminu Studio.

8. Na warunkach wskazanych w  niniejszego Regulaminu, zakup miesięcznego Karnetu o którym mowa w pkt. 1 powyżej przez Nowego Klienta, jest objęty 30-dniową Gwarancją Satysfakcji opisaną w §8 Regulaminu.

 

§4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY 

1. W celu zawarcia umowy sprzedaży Karnetu na Treningi grupowe Klient powinien podjąć następujące czynności:

a) wprowadzić do formularza swoje dane, 

b) wybrać rodzaj Karnetu,

c) zapoznać się z niniejszym Regulaminem, Regulaminem Studio oraz Polityką prywatności i potwierdzić ten fakt poprzez każdorazowe zaznaczenie checkbox,

d) złożyć oświadczenie o stanie zdrowia, które umożliwia korzystanie z usług Studio poprzez zaznaczenie checkbox,

e) zweryfikować dane wskazane w Formularzu zakupu, 

f) wpisać dane karty kredytowej w celu aktywowania usługi subskrypcji polegającej na comiesięcznym pobraniu środków z konta bankowego Klienta w ramach opłaty za Karnet w danym okresie rozliczeniowym, 

g) nacisnąć przycisk „Kupuję i płacę” lub inny o równoznacznym brzmieniu, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Zamówienia zawierającego oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą Umowy.

2. Po złożeniu Zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności , Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą ten fakt. 

3. Umowę traktuje się za zawartą z momentem zaksięgowania przez Usługodawcę płatności za Karnet.

4. Klient może korzystać z Treningów od razu po zawarciu Umowy lub od dnia wskazanego przy zakupie.

5. Usługodawca zastrzega sobie prawo blokady sprzedaży Karnetów po realizacji łącznej sprzedaży przekraczającej 200 karnetów, aby zapewnić odpowiedni komfort korzystania  Klientów z usług Studio. Liczba ta dotyczy sumy sprzedaży karnetów dokonanej przez stronę internetową jak i w siedzibie Studio). 

 

§5 PŁATNOŚĆ ZA KARNET

1. Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za Karnet na okres czterech tygodni w wysokości wskazanej na stronie:  https://optense.pl/oferta, który liczony jest od razu po zawarciu Umowy lub od dnia wskazanego przy zakupie.

2. Płatność za Karnet zakupiony poprzez Serwis może odbywać się wyłącznie poprzez subskrypcję, na zasadach opisanych w § 6 Regulaminu.

3. Klient ma możliwość zawarcia poprzez Serwis umowy sprzedaży na okres 1 roku w ramach, której dokona zakupu Karnetu Optense Pro lub Optense Standard. 

4. Płatność za roczny Karnet zakupiony poprzez Serwis może odbywać się poprzez subskrypcję. 

5. Karnety są sprzedawane Klientom według kolejności zakupu.

6. Usługodawca zastrzega, że wszelkie rabaty nie opisane w niniejszym paragrafie, będą ustalane indywidualnie z Klientem.

 

§6 SUBSKRYPCJA

1. Klient kupuje Karnet w Serwisie korzystając wyłącznie z płatności w postaci Subskrypcji.

2. Subskrypcja za Karnet obejmuje cztery tygodnie i ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny okres czterotygodniowy po skutecznym pobraniu opłaty za następny okres Subskrypcji. Subskrypcja trwa do momentu rezygnacji jej przez Klienta, co może zrobić w sposób wskazanych w pkt.6.

3. Klient może zrezygnować z płatnej Subskrypcji (anulowanie subskrypcji) w każdym czasie, najpóźniej do końca ostatniego dnia poprzedzającego kolejny okres rozliczeniowy, aby rozwiązanie umowy nastąpiło z końcem następnego okresu Subskrypcji.

4. Aby zrezygnować z Subskrypcji Klient :

a) poprzez Konto Klienta zaznaczając rezygnację z Subskrypcji lub

b) poprzez złożenie oświadczenie rezygnacji z Subskrypcji w recepcji Studio

5. Rezygnacja z Subskrypcji jest równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy i stosuje się do niej odpowiednio § 10 ust.2 Regulaminu.

 

§7 ZASADY OKRESOWEGO ZAWIESZENIA
WAŻNOŚCI KARNETU NA WNIOSEK KLIENTA

1. Klient posiada możliwość Okresowego Zawieszenia Ważności Karnetu, tzw. zawieszenie Karnetu, zakupionego w formie miesięcznych Subskrypcji. Poprzez Okresowe Zawieszenie Ważności Karnetu rozumie się zawieszenie możliwości używania Karnetu i korzystania z usług oferowanych przez Studio, na zasadach określonych w pkt 2-9 poniżej.

2. Klient może zawiesić Karnet minimalnie na okres jednego pełnego okresu rozliczeniowego obejmującego cztery tygodnie. Klient maksymalnie może zawiesić Karnet na dwa pełne okresy rozliczeniowe w ciągu roku.  

3. Klient może zawiesić Karnet poprzez Serwis, aplikację mobilną Studio lub poprzez wysłanie zgłoszenia w wiadomości e-mail na adres: kontakt@optense.pl. 

4. Zawieszenie Karnetu rozpoczyna się z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego od momentu zgłoszenia. Zgłoszenia należy dokonać co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. 

5. Przez okres zawieszenia Karnetu Subskrypcja zostaje wstrzymana. 

6. Zakończenie zawieszenia Karnetu następuje automatycznie z upływem okresu zawieszenia wskazanego przez Klienta. Zakończenie zawieszenia Karnetu jest równoznaczne z automatycznym wznowieniem Subskrypcji na kolejne okresy rozliczeniowe. 

7. Klient może zakończyć zawieszenie Karnetu wcześniej niż w terminie wskazanym w pkt 2 Regulaminu. W tym celu Klient powinien zgłosić w recepcji Studio chęć wcześniejszego zakończenia zawieszenia Karnetu. 

8. W trakcie zawieszenia Karnetu Klient nie posiada możliwości wypowiedzenia Umowy. W celu wypowiedzenia Umowy, Klient musi w pierwszej kolejności zakończyć zawieszenie Karnetu. 

9. W trakcie okresu wypowiedzenia Umowy Klient nie posiada możliwości zawieszenia Karnetu.

 

§8 6-TYGODNIOWE WYZWANIE

1. Wyzwanie skierowane jest do Klientów i Nowych Klientów Studio i ma na celu rozpoczęcie dbałości o formę fizyczną oraz ukształtowanie zdrowych nawyków.

2. W Wyzwaniu Klient lub Nowy Klient Studio może wziąć udział tylko raz. 

3. Warunki uczestnictwa w Wyzwaniu:

a) bycie Nowym Klientem Studio,

b) dokonanie zakupu i opłacenie dowolnego Karnetu i kontynuowanie go przez 6 tygodni (42 dni),

c) wypełnianie co najmniej 38 zadań domowych przekazanych przez Trenera, które mają na celu pomoc w budowaniu zdrowych nawyków życiowych,

d) wysyłanie zdjęć wszystkich posiłków spożywanych w ciągu dnia przez Klienta,

e) posiadanie aktywnej subskrypcji suplementacji „Optense Plantis”.

4. W ramach Wyzwania Klient wypełnia zadania polegające na:

a) udziale w Treningach – maksymalnie 3 Treningi w tygodniu ustalone z Trenerem,

b) osiągnięciu ustalonego na początku wyzwania celu,

c) cotygodniowym wysyłaniu wypełnionej tabeli ze zrealizowanymi zadaniami,

d) wykonaniu i udostępnieniu na portalach społecznościowych tzw. zdjęcia „przed” i „po” z efektami uzyskanymi podczas Wyzwania oraz oznaczenie Studio.

5. W ramach uczestnictwa w Wyzwaniu Klient posiada możliwość skorzystania z dwóch bezpłatnych konsultacji dietetycznych oraz usługi indywidualnego dostosowania diety, na które można dokonać zapisów w Studio.

6. Na warunkach wskazanych w dalszej części Regulaminu, 6-tygodniowe Wyzwanie objęte jest Gwarancją Efektów. 

 

§9 GWARANCJA EFEKTÓW

1. Nowy Klient w ramach 6-tygodniowego Wyzwania jest objęty Gwarancją Efektów, której celem jest wsparcie Nowego Klienta w osiągnieciu celów ustalonych z Trenerem na początku 6-tygodniowego Wyzwania.

2. Gwarancja Efektów skierowana jest do Nowych Klientów, którzy przystąpili do 6-tygodniowego Wyzwania. Zakup przez Klienta pakietu 6-tygodniowego Wyzwania jest jednoznaczne z aktywacją Gwarancji Efektów. 

3. W przypadku, gdy po spełnieniu wszystkich warunków określonych w §3 Regulaminu Nowy Klient nie osiągnie indywidualnych celów w ramach Wyzwania, Studio zapewnia możliwość skorzystania z bezpłatnych sesji treningowych przez okres 3 kolejnych miesięcy lub do momentu osiągniecia celu, w zależności co nastąpi wcześniej. 

4. Klient w ramach Gwarancji Efektów ma możliwość skorzystania z maksymalnie 8 bezpłatnych Treningów w okresie czterech tygodni przez okres wskazany w pkt 4 powyżej. 

5. Brak udziału w co najmniej 6 Treningach określonych w pkt 4 powyżej wiąże się z utratą możliwości korzystania z bezpłatnych sesji treningowych w ramach Gwarancji Efektów. 

 

§10 REKLAMACJE

1. Klient ma możliwość złożenia reklamacji.

2. Reklamację można złożyć:

a) na adres Studio: Kielanówka 35k/1, 35-106 Kielanówka, 

b) poprzez e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@optense.pl

3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) dane identyfikujące Klienta składającego reklamację,

b) przedmiot reklamacji i okoliczności ją uzasadniające.

4. Sprzedawca rozpozna prawidłowo złożone reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania od Klienta. O decyzji zapadłej wskutek rozpoznania reklamacji Sprzedawca zawiadomi Klienta mailowo, na adres podany w reklamacji. 

5. Reklamacja rozpatrzona zgodnie z postanowieniami Regulaminu nie podlega dalszemu ani ponownemu rozpatrzeniu.

 

§11 OPINIE

1. Opinie publikowane w Serwisie dotyczące usług Studio pochodzą wyłącznie przez osób, które skorzystały z usług Studio.

2. Klient, który chce zamieścić opinie przesyła ją w formie e-mail do Sprzedawcy lub wypełnia formularz opinii w Recepcji Studio.

3. Następnie Sprzedawca weryfikuje czy osoba, która wyraziła opinię jest lub była Klientem Sprzedawcy. 

4. Opinie publikowane przez Sprzedawcę są dobrowolne i nie są sponsorowane.

5. Jednocześnie Sprzedawca zastrzega sobie możliwość braku publikacji opinii napisanej przez osobę, która nie była Klientem Studio.

 

§12 OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY I WYPOWIEDZENIE UMOWY

1. Umowa zawarta zostaje zawarta na czas nieokreślony. 

2. Klient i Usługodawca mogą wypowiedzieć Umowę w każdym czasie, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem jej rozwiązania na koniec okresu rozliczeniowego objętego Subskrypcją.

3. Klient obowiązany jest do uiszczenia opłaty za Karnet za okres wypowiedzenia.

4. Klient może wypowiedzieć Umowę poprzez:

a) przesłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@optense.pl, przy użyciu adresu e-mail przypisanego do konta Klienta w Serwisie,

b) dokonanie osobistego zgłoszenia w recepcji Studio.

5. Klient może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w indywidualnie uzasadnionych wypadkach po wykazaniu przyczyn wypowiedzenia. 

6. Klient przed wypowiedzeniem Umowy wypełnia ankiety rezygnacyjnej, w której podaje powód rezygnacji, a także ma możliwość wystawienia oceny satysfakcji z usług Studio oraz możliwość przedstawienia ewentualnych sugestii dotyczących oferty i usług Studio. 

7. Usługodawca może wypowiedzieć Umowę bez okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:

a) w razie naruszenia przez Klienta postanowień Umowy, w tym postanowień Regulaminu;

b) niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Klienta, z jego winy.

 

§13 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy 
w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Chcąc odstąpić od Umowy należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W Załączniku nr 2 do Regulaminu znajduje się przykładowy formularz odstąpienia, z którego może skorzystać Klient w celu odstąpienia od Umowy.

Do zachowania terminu wymagane jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W sytuacji, gdy Klient zacznie korzystać z usług Studio, jeszcze przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, zobowiązany jest zapłacić Usługodawcy za te usługi w tym czasie, w którym z nich korzystał.

 

§14 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

Zasady dotyczące przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Klientów w ramach Serwisu określa Polityka Prywatności i cookies.

 

§15 PRAWO AUTORSKIE

1. Wszelkie Utwory w postaci planów treningowych i dietetycznych, grafik, zdjęć lub innych materiałów objęte są uprawnieniami Usługodawcy wynikającymi z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

2. Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania jakichkolwiek przekazanych mu przez Usługodawcy Utworów poza realizacją Umowy lub po jej zakończeniu na użytek inny niż potrzeby własne lub w celach niezwiązanych z niniejszą Umową.

 

§16 MODEROWANIE TREŚCI KLIENTA

1. Sprzedawca, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE, dalej: Akt o Usługach Cyfrowych, wyznacza Punkt Kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, a także Klientami korzystającymi ze Sklepu. Szybka i bezpośrednia komunikacja możliwa jest za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@optense.pl. Komunikacja obsługiwana jest w języku polskim lub angielskim.

2. Zabrania się zamieszczania przez Klienta nielegalnych treści w świetle Aktu o Usługach Cyfrowych lub treści, które w inny sposób są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa lub z postanowieniami Regulaminu. 

3. Klient nie może udostępniać w ramach Sklepu Treści, które w szczególności:

a) są sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami,

b) są obraźliwe, zawierają określania uznawane za mowę nienawiści, zawierają groźby lub określenia rasistowskie, dyskryminujące, oczerniające, jak również treści zawierające wulgaryzmy, czy w inny sposób obrażają bądź zniesławiają jakąkolwiek osobę,

c) naruszają dobra osobiste innej osoby, 

d) naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do ochrony danych osobowych, prawo do wizerunku, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej,

e) zawierają treści propagujące akty o charakterze terrorystycznym oraz akty przemocy,

f) mające charakter SPAMu oraz treści celowo wprowadzające w błąd inne osoby.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta w Sklepie, w przypadku, gdy nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych - nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści udostępnione przez Klienta, gdy Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.

5. W przypadku, gdy Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikowania w każdej chwili Treści Klienta. Weryfikacja przeprowadzana jest z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zapisanych w Karcie praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.

7. Weryfikacja Treści Klienta może zostać przeprowadzona przed opublikowaniem Treści w Sklepie Sprzedawcy bądź następczo po jej publikacji. 

8. W przypadku wykrycia nielegalnych Treści Klienta oraz treści niezgodnych z Regulaminem, Sprzedawca może podjąć odpowiednie działania w celu ograniczenia jej widoczności dla innych Klientów i osób trzecich korzystających ze Sklepu, w szczególności może:

a) usunąć Treść udostępnioną przez Klienta, uniemożliwić dostęp do niej lub depozycjonować daną Treść,

b) zawiesić, zakończyć lub w innych sposób ograniczyć płatności pieniężne,

c) zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części,

d) zawiesić lub zamknąć konto Klienta.

9. Sprzedawca informuje Klienta oraz podmiot zgłaszający o swojej decyzji, podając jej uzasadnienie. Klient, którego dotyczą podjęte działania ma prawo złożyć odwołanie od decyzji Sprzedawcy na zasadach opisanych w dalszej części Regulaminu. 

 

§17 PROCEDURA ZGŁASZANIA TREŚCI KLIENTA 
ORAZ PROCEDURA ODWOŁANIA

1. Dowolna osoba lub podmiot może zgłosić Sprzedawcy udostępnione w Sklepie Treści Klienta, które uważa za nielegalne w rozumieniu Aktu o Usługach Cyfrowych oraz naruszające postanowienia Regulaminu. 

2. Zgłoszenia można dokonać na adres e-mail: kontakt@optense.pl.oraz korespondencyjnie na adres Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:

a) uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Klienta są niezgodne z Regulaminem,

b) wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Klienta, stosownie do rodzaju Treści Klienta,

c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE,

d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

3. Jeżeli zgłaszający podał adres e-mail, Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia przesyła zgłaszającemu potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.

4. Weryfikacja Treści Klienta przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. 

5. W trakcie przeprowadzania weryfikacji, Sprzedawca jest uprawniony do ograniczenia widoczności zgłoszonej Treści Klienta, w szczególności poprzez tymczasowe jej zablokowanie. 

6. Po dokonaniu weryfikacji Sprzedawca jest uprawniony do trwałego zablokowania lub usunięcia Treści Klienta, a także do podjęcia innych środków przewidzianych w Regulaminie, uznając Treści Klienta za naruszające Regulamin. Sprzedawca może uznać, że Treść Klienta nie narusza postanowień Regulaminu.

7. W przypadku uznania Treści udostępnionej przez Klienta za nienaruszającą postanowień Regulaminu, Sprzedawca uchyla zastosowane w trakcie weryfikacji środki. 

8. Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić zgłaszającego i Klienta, który udostępnił Treść o podjętej decyzji oraz o jej uzasadnieniu, a także poinformować o przysługującym prawie odwołania od decyzji. 

9. Uzasadnienie decyzji musi spełniać wymagania przewidziane w art. 17 ust 3 Aktu o Usługach cyfrowych.

10. Od podjętej przez Sprzedawcę decyzji, zgłaszającemu lub Klientowi, który udostępnił niedozwolone Treści przysługuje odwołanie w terminie 14 dni od otrzymania decyzji Sprzedawcy. 

11. Odwołanie można złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@optense.pl lub korespondencyjnie na wskazany w Regulaminie adres Sprzedawcy. 

12. Odwołanie powinno zawierać wszelkie niezbędne informacje umożliwiające jego rozpatrzenie, w szczególności dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego oraz uzasadnienie odwołania od decyzji Sprzedającego. 

13. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany przez odwołującego adres e-mail. 

14. Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. 

 

§18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, do których należy m.in.: zmiany lub rozbudowa funkcjonalności Serwisu, zmiany sposobów płatności lub możliwych dostawców płatności, zmiany przepisów prawa,

2.  O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przesyłając informację o zmianie Regulaminu na adres poczty elektronicznej Klienta. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu przysługuje uprawnienie do rozwiązania Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od jego otrzymania, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Usługodawcy.

3. Zmieniony Regulamin obowiązuje od dnia wskazanego w informacji o zmianie Regulaminu.

4. Informacje dotyczące możliwości skorzystania Konsumenta w rozumieniu przepisów prawa z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

5. Spory wynikające z realizacji Umowy rozstrzygać będzie sąd powszechny, zgodnie 

z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego

6. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu Cywilnego.

7. Integralną część Umowy stanowi Regulamin Studio stanowiący Załącznik 
do niniejszego Regulaminu.

8. Regulamin obowiązuje od 15.07.2025 roku.

 

 

Załącznik nr 1 

 

Regulamin Studio Optense Team Training  

Niniejszy Regulamin opisuje zasady świadczenia usług na rzecz Klientów oraz organizację 
oraz reguły obowiązujące w Studio fitness pn. Optense Team Training. 

W Regulaminie zastosowano następujące pojęcia:

1) Studio – Studio fitness pod nazwą Optense Team Training,  z którym można się skontaktować: kontakt@optense.pl, +48 880 892 052;

2) Zleceniobiorca – JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka,  prowadząca Studio;

3) Klient – osoba fizyczna zawierająca Umowę ze Zleceniobiorcą;

4) Umowa – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Zleceniobiorcą, a Klientem;

5) Nowy Klient – Klient, który nie zawierał dotąd umowy ze Zleceniobiorcą;

6) Karnet – abonament uprawniający do korzystania z Usług przez Klienta w okresie, na który został on wykupiony,

7) 6-tygodniowe wyzwanie (dalej: Wyzwanie) - program motywacyjny, w którym Klient lub Nowy Klient, po spełnieniu warunków opisanych w §3 Regulaminu Studio, bierze udział w ramach wykupionego Karnetu przez okres 6 tygodni.

8) Gwarancja Efektów – program motywacyjny, skierowany do Nowych Klientów, którzy biorą udział w 6-tygodniowym Wyzwaniu.  

9) Okresowe Zawieszenie Ważności Karnetu na wniosek Klienta – bezpłatna możliwość zawieszenia korzystania z zakupionego Karnetu i zawieszenie dostępu do usług oferowanych przez Studio na zasadach i w zakresie opisanym w § 3 Regulaminu.

10) Płatność – czynność faktyczna polegająca na uiszczeniu ceny za Karnet, dokonywana na zasadach wynikających z Regulaminu;

11) Treningi grupowe – treningi fitness w grupie do 24 osób;

12) Treningi indywidualne - treningi personalne dla 1-2 osób;

13) Treningi - treningi indywidualne i treningi grupowe;

14) Trener – członek Personelu studio prowadzący Treningi;

15) Harmonogram – rozkład Treningów, które odbywają się w Studio ze wskazaniem ich dni i godzin;

16) Sprzęt – sprzęt fitness udostępniony Klientowi przez Studio;

17) Strona internetowa– strona internetowa Zleceniobiorcy dostępna pod adresem: www.optense.pl.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów Studio oraz osób przebywających na terenie Studio.

2. Zleceniobiorca świadczy usługi fitness w postaci Treningów grupowych i Treningów indywidualnych na rzecz Klientów w dniach oraz godzinach otwarcia Studio, zgodnie z Harmonogramem. Działalność Zleceniobiorcy nie jest związana ze świadczeniem usług polegających na udostępnianiu utworów muzycznych w celach zarobkowych.

3. Studio otwarte jest od poniedziałku do soboty w godzinach wskazanych w Harmonogramie umieszczonym w Serwisie oraz w recepcji Studio.

4. Studio zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości Klienta w celu sprawdzenia czy jest on osobą, która jest uprawniona do korzystania z Treningów i opłaciła Karnet. 

5. Dostęp do pomieszczeń Studio przeznaczony jest dla Klientów Studio i odbywa się na podstawie podpisanych przez nich umów ze Zleceniobiorcą.

6. Na terenie Studio Klienci zobowiązani są do przestrzegania norm społecznych ogólnie przyjętych oraz do zastosowania się do uwag Trenerów i personelu Studio.  

7. Klienci zobowiązani są do prawidłowego korzystania z pomieszczeń Studio tj.:

a) dbania o Sprzęt i inne mienie znajdujące się w Studio,

b) odkładania sprzętu na właściwe miejsce po zakończonym ćwiczeniu,

c) zachowania czystości i higieny podczas Treningów oraz po zakończeniu używania danego Sprzętu,

d) noszenia w Studio zmiennego obuwia sportowego oraz odzieży sportowej.

8. W celu zapewnienia komfortu Klientów podczas Treningów, Zleceniobiorca zastrzega sobie możliwość do niesprzedawania Karnetów na następny okres rozliczeniowy po przekroczeniu sprzedaży 200 Karnetów.

9. Korzystanie przez Klienta ze Sprzętu odbywa się podczas Treningów.

10. Na terenie Studio obowiązuje zakaz:

a) prowadzenia Treningów oraz wszelkich innych rodzajów treningów indywidualnych i grupowych przez osoby, które nie współpracują ze Zleceniobiorcą. 

b) pozostawiania ulotek, broszur, plakatów lub sprzedaży produktów bez zgody Zleceniobiorcy.

 

§2 PRAWA I OBOWIĄZKI

1. Klientem Studio może osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 

2. Z Treningów może korzystać również osoba małoletnia, która ukończyła 16 rok życia, lecz wyłącznie za pisemną zgodą jej opiekunów prawnych lub przedstawicieli ustawowych.

3. Klub zastrzega sobie odmowę zawarcia umowy z Klientem, bez podania przyczyny.

4. Klientem może być wyłącznie osoba, która nie posiada przeciwskazań zdrowotnych  do uczestnictwa w Treningach oraz korzystania z udostępnionych urządzeń, co potwierdza stosownym oświadczeniem. W przypadku wskazanym w pkt. 2 powyżej oświadczenie składają opiekunowie lub przedstawiciele osoby małoletniej.

5. W Studio obowiązuje całkowity zakaz:

a) palenia papierosów,

b) spożywania alkoholu,

c) zażywania substancji dopingujących, 

d) zażywania substancji odurzających,

e) zażywania narkotyków,

f) stosowania przemocy,

g) uczestnictwa w Treningach po spożyciu substancji wymienionych w pkt. b-e powyżej,

h) obrażania innych Klientów, personelu lub Trenerów Studio

i)  rzucanie na terenie Studio Sprzętem, który został udostępniony Klientom.

6. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sprzętu, udostępnionego dla Klientów Studio.

7. W przypadku awarii udostępnionego Sprzętu Klient jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu personelowi Studio.

8. W sytuacji wyrządzenia przez Klienta szkody na mieniu Zleceniobiorcy lub osób znajdujących się w Studio, ponosi on odpowiedzialność z tego tytułu.

9. Klient jest zobowiązany do przestrzegania godzin rozpoczęcia Treningów.

10. Zleceniobiorca udostępnia Klientowi szatnię, w której znajdują się szafki przeznaczone do przechowywania rzeczy osobistych Klienta. Klient zobowiązany jest do każdorazowego zabezpieczenia wybranej przez siebie szafki w postaci zamykanej kłódce, która jest jego własnością.

11. Klient sam wybiera rodzaj i zamknięcie kłódki wskazanej w pkt 10 powyżej. W sytuacji braku własnej kłódki, Klient ma możliwość zakupienia kłódki w Recepcji Studio.

12. Klient po zakończonych Treningach powinien opróżnić udostępnioną mu szafkę wskazaną w pkt 10 powyżej. Po 48 godzinach kłódki będą usuwane, a rzeczy pozostawione w szafce będzie można odebrać w Recepcji przez kolejne 72 godziny. Po upływie tego okresu, Zleceniobiorca uzna te rzeczy za porzucone w myśl art. 180 Kodeksu Cywilnego i będą one podlegać zniszczeniu.

 

§3 ZASADY OKRESOWEGO ZAWIESZENIA 
WAŻNOŚCI KARNETU NA WNIOSEK KLIENTA

1. Klient posiada możliwość Okresowego Zawieszenia Ważności Karnetu, tzw. zawieszenie Karnetu, zakupionego w formie miesięcznych Subskrypcji. Poprzez Okresowe Zawieszenie Ważności Karnetu rozumie się zawieszenie możliwości używania Karnetu i korzystania z usług oferowanych przez Studio, na zasadach określonych w pkt 2-9 poniżej.

2. Klient może zawiesić Karnet minimalnie na okres jednego pełnego okresu rozliczeniowego obejmującego cztery tygodnie. Klient maksymalnie może zawiesić Karnet na dwa pełne okresy rozliczeniowe w ciągu roku.  

3. Klient może zawiesić Karnet poprzez Serwis, aplikację mobilną Studio lub poprzez wysłanie zgłoszenia w wiadomości e-mail na adres: kontakt@optense.pl. 

4. Zawieszenie Karnetu rozpoczyna się z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego od momentu zgłoszenia. Zgłoszenia należy dokonać co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. 

5. Przez okres zawieszenia Karnetu Subskrypcja zostaje wstrzymana. 

6. Zakończenie zawieszenia Karnetu następuje automatycznie z upływem okresu zawieszenia wskazanego przez Klienta. Zakończenie zawieszenia Karnetu jest równoznaczne z automatycznym wznowieniem Subskrypcji na kolejne okresy rozliczeniowe. 

7. Klient może zakończyć zawieszenie Karnetu wcześniej niż w terminie wskazanym w pkt 2 Regulaminu. W tym celu Klient powinien zgłosić w recepcji Studio chęć wcześniejszego zakończenia zawieszenia Karnetu. 

8. W trakcie zawieszenia Karnetu Klient nie posiada możliwości wypowiedzenia Umowy. W celu wypowiedzenia Umowy, Klient musi w pierwszej kolejności zakończyć zawieszenie Karnetu. 

9. W trakcie okresu wypowiedzenia Umowy Klient nie posiada możliwości zawieszenia Karnetu.

 

§4 6-TYGODNIOWE WYZWANIE

1. Wyzwanie skierowane jest do Nowych Klientów Studio i ma na celu rozpoczęcie dbałości o formę fizyczną oraz ukształtowanie zdrowych nawyków.

2. W Wyzwaniu Klient lub Nowy Klient może wziąć udział tylko raz. 

3. Warunki uczestnictwa w Wyzwaniu:

a) bycie Nowym Klientem Studio,

b) dokonanie zakupu i opłacenie dowolnego Karnetu i kontynuowanie go przez 6 tygodni (42 dni),

c) wypełnianie co najmniej 38 zadań domowych przekazanych przez Trenera, które mają na celu pomoc w budowaniu zdrowych nawyków życiowych,

d) wysyłanie zdjęć wszystkich posiłków spożywanych w ciągu dnia przez Klienta,

e) posiadanie aktywnej subskrypcji suplementacji „Optense Plantis”.

4. W ramach Wyzwania Klient wypełnia zadania polegające na:

a) udziale w Treningach – maksymalnie 3 Treningi w tygodniu ustalone z Trenerem,

b) osiągnięciu ustalonego na początku wyzwania celu,

c) cotygodniowym wysyłaniu wypełnionej tabeli ze zrealizowanymi zadaniami,

d) wykonaniu i udostępnieniu na portalach społecznościowych tzw. zdjęcia „przed” i „po” z efektami uzyskanymi podczas Wyzwania oraz oznaczenie Studio.

5. W ramach uczestnictwa w Wyzwaniu Klient posiada możliwość skorzystania z dwóch bezpłatnych konsultacji dietetycznych oraz usługi indywidualnego dostosowania diety, na które można dokonać zapisów w Studio.

6. Na warunkach wskazanych w dalszej części Regulaminu, 6-tygodniowe Wyzwanie objęte jest Gwarancją Efektów.

 

 

§5 GWARANCJA EFEKTÓW 

1. Nowy Klient w ramach 6-tygodniowego Wyzwania jest objęty Gwarancją Efektów, której celem jest wsparcie Nowego Klienta w osiągnieciu celów ustalonych z Trenerem na początku 6-tygodniowego Wyzwania.

2. Gwarancja Efektów skierowana jest do Nowych Klientów, którzy przystąpili do 6-tygodniowego Wezwania. Zakup przez Klienta pakietu 6-tygodniowego Wyzwania jest jednoznaczne z aktywacją Gwarancji Efektów. 

3. W przypadku, gdy po spełnieniu wszystkich warunków określonych w §4 Regulaminu Nowy Klient nie osiągnie indywidualnych celów w ramach Wyzwania, Studio zapewnia możliwość skorzystania z bezpłatnych sesji treningowych przez okres 3 kolejnych miesięcy lub do momentu osiągniecia celu, w zależności co nastąpi wcześniej. 

4. Klient w ramach Gwarancji Efektów ma możliwość skorzystania z maksymalnie 8 bezpłatnych treningów w ciągu czterech tygodni. 

5. Brak udziału w co najmniej 6 Treningach określonych w pkt 4 powyżej wiąże się z utratą możliwości korzystania z bezpłatnych sesji treningowych w ramach Gwarancji Efektów. 

 

§6 KARNETY NA TRENINGI GRUPOWE

1. Klient ma możliwość skorzystania z usług świadczonych przez Zleceniobiorcę w postaci Treningów Grupowych. 

2. Treningi Grupowe prowadzone są z udziałem Trenera, gdy minimalna liczba uczestników zapisanych na Trening Grupowy wynosi 3 osoby. W przypadku, gdy zapisana liczba uczestników na Trening Grupowy jest mniejsza niż 3 osobowy, odbywa się on bez udziału Trenera według ustalonego wcześniej planu treningów. 

3. Zapisy na Treningi Grupowe są obowiązkowe. Zapisów na Treningi Grupowe należy dokonać najpóźniej 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem zajęć.  

4. Klient może zapisać się na Treningi Grupowe poprzez Serwis lub aplikację Studio lub osobiście w recepcji Studio. 

5. Przed skorzystaniem z Treningu Grupowego, Klient, który wykupił Karnet w recepcji Studio ma możliwość skorzystania z jednorazowej darmowej konsultacji udzielonej przez Trenera Studio.

6. Klient korzysta z Treningów grupowych po opłaceniu Karnetu, który dotyczy okresu rozliczeniowego wynoszącego cztery tygodnie. Na następny okres rozliczeniowy, Klient zobowiązany jest opłacić kolejny Karnet.

7. Karnet można zakupić zarówno za pośrednictwem Serwisu Zleceniobiorcy na stronie www.optense.pl jak i w Studio.

8. Karnet Optense Unlimited obejmuje nielimitowaną liczbę Treningów grupowych w danym okresie rozliczeniowym. Karnet Optense Active obejmuje 8 Treningów grupowych w danym okresie rozliczeniowym. Karnet Optense Light obejmuje 4 Treningi grupowe w danym okresie rozliczeniowym. 

9. Karnety są sprzedawane Klientom według kolejności zakupu.

10. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo blokady sprzedaży Karnetów po przekroczeniu łącznej sprzedaży 200 Karnetów, aby uniknąć nadmiernego tłoku w Studio. Liczba ta dotyczy sumy sprzedaży karnetów dokonanej przez stronę internetową jak i w siedzibie Studio). 

11. Zleceniobiorca zastrzega, że wszelkie rabaty będą ustalane indywidualnie z Klientem.

 

§7 TRENINGI INDYWIDUALNE

1. Klient ma możliwość skorzystania z usług świadczonych przez Zleceniobiorcę w postaci Treningów indywidualnych.

2. Samodzielne Treningi indywidulane, tj. prowadzone bez udziału Trenera, odbywają się we wszystkich godzinach działalności Studio. Szczegółowy harmonogram działalności Studio oraz informacje o strefach Studio dostępne są w Serwisie. 

3. Warunkiem skorzystania z oferty wskazanej w pkt. 1 powyżej jest dokonanie przez Klienta opłaty za każdą godzinę Treningu indywidualnego zgodnie z Cennikiem ,który znajduje się w Recepcji Studio, a którą należy uiścić w recepcji Studio.

4. Zleceniobiorca zastrzega, że wszelkie rabaty będą ustalane indywidualnie z Klientem.

 

§8 KORZYSTANIE Z TRENINGÓW

1. Przed każdorazowym rozpoczęciem Treningów, Klient jest identyfikowany przez personel Studio.

2. Zleceniobiorca udostępnia Klientowi Sprzęt do ćwiczeń, który znajduje się w Studio, przy czym Klient zobowiązany jest nie niszczyć go i używać zgodnie z przeznaczeniem.

3. Klient nie może uczestniczyć w Treningach, jak i korzystać z udostępnionych Urządzeń w sytuacji, gdy jest w trakcie choroby zakaźnej lub infekcji, z uwagi na bezpieczeństwo innych Klientów oraz personelu Studio.

4. Personel Studio może odmówić Klientowi wstępu do Studio, w przypadku naruszenia zasad zawartych w niniejszym regulaminie, w szczególności § 2 ust. 5 lub w sytuacji braku uregulowania płatności wskazanych w §7 regulaminu.

5. Klienci, którzy biorą udział w Treningach Grupowych, mają pierwszeństwo korzystania ze sprzętu do ćwiczeń udostępnionego w Studio. 

6. Klienci korzystający z usług Studio w ramach Open Gym zobowiązują się do niezakłócania Treningów Grupowych. 

 

§9 PŁATNOŚCI

1. Uczestnictwo w Treningach oraz korzystanie z udostępnionych urządzeń jest możliwe wyłącznie po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu oraz uiszczeniu opłaty za Karnet lub Trening indywidualny. 

2. Opłata za Karnet za pierwszy okres trwania umowy dokonywana jest przy zawarciu Umowy. Natomiast opłaty za Karnety w kolejnych okresach są płatne z góry, przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca rozliczeniowego, który liczony jest od dnia, w którym została zawarta umowa.

3. W sytuacji braku uiszczenia Opłaty za Karnet, Klient nie jest uprawniony do korzystania z Treningów i udostępnionego Sprzętu, a Zleceniobiorca nie jest zobowiązany do świadczenia usług wskazanych w § 1 na rzecz Klienta.

 

§10 DANE OSOBOWE 

1. Zleceniobiorca oświadcza, że Administratorem danych Klientów jest JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka, i przetwarza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO w celach:

a) związanych z realizacją zawartej umowy oraz niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych w tym zakresie. (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),

b) bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie monitoringu wizyjnego w ciągach komunikacyjnych, na recepcji oraz salach treningowych, z wyłączeniem szatni oraz pomieszczeń sanitarnych (art. 6 ust. 1 lit f RODO).

2. W sprawach ochrony danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować z Administratorem pod adresem e-mail: kontakt@optense.pl.

3. Podane przez Klientów dane osobowe będą udostępniane trenerom, dostawcom usług informatycznych lub księgowych, którym Administrator danych powierzył dane w celu prawidłowego wykonania usług w zakresie niezbędnym do tych czynności oraz innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa.

4. Dane będą przetwarzane przez okres związany niezbędny do realizacji umowy, w tym 
w związku z obowiązkami przechowywania dokumentów księgowych związanych 
z realizacją umowy (5 lat), a w celu związanym z monitoringiem wizyjnym, w okresie maksymalnie do 90 dni.

5. Osoby, których dane są przetwarzane posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo 
do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz (w zależności od celu wskazanego 
w pkt.1 powyżej:

a) niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

b) niezbędne do przebywania w obszarze monitorowanym.

 

§11 REKLAMACJE

1. Reklamacje związane z usługami Studio należy składać osobiście w Studio lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres: kontakt@optense.pl.

2. Zleceniobiorca rozpatruje złożone reklamacje w ciągu 14 dni.

 

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o których Zleceniobiorca poinformuje Klientów z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (poprzez ogłoszenie w Recepcji Studio oraz na Stronie internetowej) 

2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Wszelkie spory dotyczące realizacji niniejszego regulaminu będą rozpoznawane przez sąd powszechny z siedzibą w Rzeszowie. 

4. Regulamin obowiązuje od dnia 15.07.2025 r.

 

  

Załącznik nr 2 do Regulaminu

 Sprzedawca:

JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

Kielanówka 35K, 35-106 Kielanówka,

KRS: 0000408826, 

NIP: 8181717176, 

REGON: 180815260

  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży.

Data zamówienia:…………………………………………………………………………..

Imię i Nazwisko: ………………….………………………………………………………….

Adres:………………………………………………………………………………….……..

E-mail: …………………………………………………………………..……………………….

Nr konta bankowego: ……………………………………………………………………….

 

Data:………………………………………………

 

Podpis: ………………………………………………