Regulamin
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu udostępnionego pod adresem: www.optense.pl, w szczególności warunki umowy sprzedaży Karnetów poprzez ten Serwis.
W Regulaminie zastosowano pojęcia:
REGULAMIN – niniejszy Regulamin, wydany przez Usługodawcę w oparciu o art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – czynności świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę polegające na: a) umożliwieniu mu zakupu Karnetu drogą elektroniczną, b) zapewnienia kontaktu z Usługodawcą po wypełnieniu przez Klienta formularza kontaktu;
REGULAMIN STUDIO – regulamin obowiązujący wszystkich Klientów Studio, którzy zakupili Karnet poprzez Serwis, stanowiący Załącznik do niniejszego Regulaminu;
STUDIO – Studio fitness pod nazwą Optense Team Training, z którym można się skontaktować: kontakt@optense.pl, tel. 880-892-052, które jest prowadzone przez Usługodawcę;
USŁUGODAWCA/SPRZEDAWCA – JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35-106 Kielanówka, Kielanówka35K, adres email: kontakt@optense.pl, tel. 880-892-052, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000408826, NIP: 8181717176, REGON: 180815260, świadczący Usługi na rzecz Klienta. Usługodawca jest jednocześnie Administratorem Serwisu;
USŁUGI STUDIO– usługi polegające na umożliwieniu korzystania przez Klienta z Zajęć
i Treningów organizowanych w Studio oraz udostępnienie sprzętu w tym zakresie;
ZAJĘCIA – grupowe zajęcia fitness;
TRENINGI – treningi fitness prowadzone w małych grupach (2-4 osoby);
UMOWA– umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest sprzedaż Karnetu na Usługi Studio;
KARNET – abonament uprawniający do korzystania z Usług Studio w ramach Umowy przez okres Tygodnia testowego;
TYDZIEŃ TESTOWY – okres rozpoczynający się w pierwszy poniedziałek po zakupie Karnetu, a kończący się w sobotę przypadającą po tym dniu, umożliwiający Klientowi korzystanie z Usług Studio w tym okresie. Tydzień testowy pomaga podjąć Klientowi decyzję, czy zamierza kontynuować korzystanie z Usług Studio;
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zakupiła karnet w Serwisie;
PRZEDSIĘBIORCA – przedsiębiorca w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową zgodnie z definicją wynikającą
z przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), Jak konsument traktowana jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego;
SERWIS – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę, dostępny pod domeną: www.optense.pl, umożliwiający zakup przez Klienta Karnetu.
1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawca udostępnia stale i nieodpłatnie w Serwisie treść niniejszego Regulaminu.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,
- zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych osób,
- w sposób, który nie będzie zakłócał jego funkcjonowania.
- Usługodawca wprowadza zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym przez Klienta, w tym obowiązek przestrzegania przez niego zobowiązań wskazanych w pkt. 2 powyżej.
- Do korzystania z Serwisu niezbędne jest spełnienie przez Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych :
- posiadanie komputera lub telefonu z dostępem do sieci Internet;
- posiadanie aktualnej wersji przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www (Google Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge, Safari) z możliwością zapisu plików cookies oraz Javascript;
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej – adres e-mail.
- Usługodawca zapewnia możliwość zakupu przez Klienta Karnetu na Usługi Studio poprzez Serwis, na warunkach opisanych w § 2 i 3
- Oprócz usługi wskazanej w pkt. 5 powyżej, Usługodawca świadczy usługę zapewnienia kontaktu z Usługodawcą po wypełnieniu przez Klienta formularza kontaktu, który jest przeznaczony dla osób zainteresowanych usługami Studio. Po wypełnieniu formularza, wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz kliknięciu przycisku „Wyślij”, informacja taka zostaje przesłana do Usługodawcy, którego personel kontaktuje się bezpośrednio z Klientem.
2
WARUNKI SPRZEDAŻY KARNETÓW
- Klient może zakupić Karnet drogą elektroniczną poprzez Serwis.
- Po zakupie Karnetu, Klient uzyska możliwość:
- korzystania z Zajęć organizowanych przez Studio,
- korzystanie z Treningów,
- korzystania sprzętu fitness do Zajeć lub Treningów
przez okres Tygodnia testowego.
- Klient może zakupić Karnet tylko jeden raz.
- Usługi wskazane w pkt. 2 powyżej, będą świadczone w Studio Sprzedawcy z siedzibą
w Kielanówce (Kielanówka 35k/-1, 35-106 Kielanówka), zgodnie z aktualnym Harmonogramem Zajęć i Treningów, który znajduje się w Recepcji Studio. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do zmiany terminów Zajęć i Treningów. - Personel Zleceniobiorcy oraz Trenerzy nie posiadają wykształcenia medycznego.
W przypadku konieczności zasięgnięcia porady medycznej lub wątpliwości dotyczących stanu zdrowia, Klient zobowiązany jest do skorzystania z konsultacji lekarskiej, jeszcze przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń. - Jeżeli nie istnieją żadne przeciwskazania zdrowotne do uczestnictwa
w Zajęciach i Treningach oraz korzystania ze sprzętu udostępnionego przez Zleceniobiorcę Klient składa oświadczenie o stanie zdrowia poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox w Serwisie. - Klient zobowiązany jest zachowania się w Studio sposób niezakłócający innym osobom tam przebywającym, wyrażania się i postępowania z poszanowaniem norm współżycia społecznego, właściwego korzystania z udostępnionego mu Sprzętu oraz do przestrzegania postanowień Regulaminu Studio.
3
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia umowy sprzedaży i zakupu Karnetu Klient podejmuje następujące czynności:
- Wprowadza dane do formularza dane Klienta,
- zapoznaje się z niniejszym Regulaminem, Regulaminem Studio oraz Polityką prywatności i cookies oraz potwierdza ten fakt poprzez każdorazowe zaznaczenie checkbox,
- składa oświadczenie o stanie zdrowia, które umożliwia korzystanie z Usług Studio, poprzez zaznaczenie checkbox,
- weryfikuje dane wskazane w Formularzu ,
- naciska przycisk „Kupuję i płacę” lub inny o równoznacznym brzmieniu, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia woli zawarcia Umowy ze Sprzedawcą.
- Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Operatora płatności, na wybiera jedną z dostępnych form płatności.
- Z chwilą skutecznego dokonania płatności, między Klientem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa.
- Po złożeniu Zamówienia oraz zaksięgowaniu płatności , Klient otrzymuje wiadomość
e-mail potwierdzającą zakup Karnetu. - Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Usługodawcę płatności za Karnet.
- Klient może korzystać z Usług Studio od następnego poniedziałku po zaksięgowaniu płatności za Karnet.
- Klient jest uprawniony do jednokrotnego zakupu Karnetu.
4
PŁATNOŚĆ ZA KARNET
- Za zakup Karnetu na Tydzień testowy Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty 150 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt złotych brutto).
- Płatność może odbywać się z wykorzystaniem następujących sposobów płatności przez Stronę internetową Studio optense.pl z wykorzystaniem usług operatora płatności Przelewy24:
- przelewem,
- blikiem,
- kartą płatniczą
- Karnet Klienta zostaje aktywowany po otrzymaniu opłaty przez Sprzedawcę.
- Karnety są sprzedawane Klientom według kolejności zakupu.
- Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo blokady sprzedaży Karnetów pod dokonaniu łącznej sprzedaży 300 Karnetów, aby zapewnić komfort korzystania z usług Studio przez Klientów. Liczba ta dotyczy łącznej sumy sprzedaży Karnetów dokonanej przez stronę internetową jak i bezpośrednio, w siedzibie Studio.
5
REKLAMACJE
- Klienci mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Umowy.
- Reklamacje powinny zawierać co najmniej:
- dane identyfikujące Klienta składającego reklamację,
- przedmiot reklamacji i okoliczności ją uzasadniające.
- Reklamację należy składać:
- na adres Usługodawcy wskazany na wstępie,
- poprzez e-mail na adres poczty elektronicznej: kontakt@optense.pl
- Usługodawca rozpozna reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania od Klienta.
O decyzji zapadłej wskutek rozpoznania reklamacji Usługodawca zawiadomi Klienta na adres e-mail podany przez niego w reklamacji.
6
OPINIE
- Opinie publikowane w Serwisie pochodzą wyłącznie od osób, które skorzystały z Usług Studio.
- Klient, który chce zamieścić opinie przesyła ją w formie e-mail do Sprzedawcy lub wypełnia formularz opinii w Recepcji Studio.
- Następnie Sprzedawca weryfikuje czy osoba, która wyraziła opinię jest lub była Klientem Sprzedawcy.
- Opinie publikowane przez Sprzedawcę są dobrowolne i nie są
- Jednocześnie Sprzedawca zastrzega sobie możliwość braku publikacji opinii napisanej przez osobę, która nie była Klientem Studio.
7
OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY
- Umowa zawarta została na czas określony.
- Po zakończeniu niniejszej umowy Klient może kontynuować korzystanie z usług Studio poprzez zawarcie umowy na czas nieokreślony w siedzibie Zleceniobiorcy.
- Usługobiorca może rozwiązać niniejszą Umowę sprzedaży ze skutkiem natychmiastowym w razie rażącego naruszenia przez Klienta postanowień Umowy, w tym Regulaminu.
- Klient może rozwiązać niniejszą Umowę ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku ogłoszenia przez Usługobiorcę upadłości.
8
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia. Chcąc odstąpić od umowy należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W sytuacji, gdy Klient zacznie korzystać z usług Studio jeszcze przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, zobowiązany będzie zapłacić Usługodawcy za dni w których korzystał z usług Studio.
9
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
Zasady dotyczące przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Klientów określa Polityka Prywatności i cookies.
10
PRAWO AUTORSKIE
- Wszelkie Utwory w postaci planów treningowych i dietetycznych, grafik, zdjęć lub innych materiałów objęte są uprawnieniami Usługodawcy wynikającymi z ustawy
o prawie autorskim i prawach pokrewnych. - Klient nie jest uprawniony do wykorzystywania jakichkolwiek przekazanych mu przez Usługodawcy Utworów poza realizacją Umowy lub po jej zakończeniu na użytek inny niż potrzeby własne lub w celach niezwiązanych z niniejszą Umową.
11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, do których należy m.in.: zmiany lub rozbudowa funkcjonalności Serwisu, zmiany sposobów płatności lub możliwych dostawców płatności, zmiany przepisów prawa,
- O każdej zmianie Regulaminu, Usługodawca poinformuje Klientów na stronie internetowej optense.pl z 7-dniowym wyprzedzeniem. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu przysługuje uprawnienie do rozwiązania Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od opublikowanie informacji o zmianie, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Usługodawcy.
- Zmieniony Regulamin obowiązuje od dnia wskazanego w informacji o zmianie Regulaminu.
- Informacje dotyczące możliwości skorzystania Konsumenta w rozumieniu przepisów prawa z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Spory wynikające z realizacji Umowy rozstrzygać będzie sąd powszechny, zgodnie
z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu Cywilnego.
- Integralną część Umowy stanowi Regulamin Studio stanowiący Załącznik
do niniejszego Regulaminu. - Regulamin obowiązuje od 01.09.2023 roku.
Załącznik nr 1
Regulamin Studio
Optense Team Training
Niniejszy Regulamin opisuje zasady świadczenia usług na rzecz Klienta przez Studio fitness.
W Regulaminie zastosowano następujące pojęcia:
- Studio – Studio fitness pod nazwą Optense Team Training, z którym można się skontaktować: kontakt@optense.pl, 880-892-052;
- Zleceniobiorca – JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35 - 326 Rzeszów, al. T. Rejtana 23, prowadząca Studio;
- Klient – osoba fizyczna zawierająca Umowę ze Zleceniobiorcą;
- Umowa – umowa o świadczenie usług zawarta pomiędzy Zleceniobiorcą, a Klientem;
- Nowy Klient – Klient, który nie zawierał dotąd umowy ze Zleceniobiorcą;
- Karnet – abonament uprawniający do korzystania z Oferty Studio w ramach Umowy;
- Płatność – czynność faktyczna polegająca na uiszczeniu ceny za Karnet, dokonywana na zasadach wynikających z Regulaminu;
- Opłata abonamentowa – opłata ponoszona przez Klienta za usługi świadczone przez Zleceniobiorcę, uiszczana w wysokości i terminie wskazanych w Umowie;
- Zajęcia – grupowe zajęcia fitness;
- Treningi – treningi fitness prowadzone w małych grupach (2-4 osoby);
- Trener – członek Personelu studio prowadzący Zajęcia lub/i Treningi;
- Harmonogram – rozkład Zajęć i Treningów, które odbywają się w Studio
ze wskazaniem ich godzin; - Sprzęt–sprzęt fitness udostępniony Klientowi przez Studio;
- Strona internetowa– strona internetowa Zleceniobiorcy dostępna pod adresem: www.optense.pl.
1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów, którzy zawarli Umowę o świadczenie usług i stanowi on załącznik do niej.
- Zleceniobiorca świadczy usługi fitness w postaci Treningów i Zajęć na rzecz Klientów
w dniach oraz godzinach otwarcia Studio, zgodnie z jego Harmonogramem. Działalność Zleceniobiorcy nie jest związana ze świadczeniem usług polegających na udostępnianiu utworów muzycznych w celach zarobkowych. - Studio otwarte jest od poniedziałku do soboty w godzinach: 6:00-20:00, z wyłączeniem świąt państwowych i dni wolnych od pracy.
- Zajęcia odbywają się w o godzinach od 6:00 do 9:00 oraz od 16:00 do 20:00, a Treningi w godzinach od 9:00 do 16:00. Zleceniobiorca jest uprawniony do okresowych zmian Harmonogramu lub pojedynczych np. w sytuacji choroby trenera.
- Studio zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości w celu sprawdzenia czy dana osoba jest uprawniona do korzystania z Zajęć i Treningów.
- Na terenie Studio Klienci zobowiązani są do przestrzegania norm społecznych ogólnie przyjętych oraz do stosowania się do uwag Trenerów i personelu Studio.
- Klienci zobowiązani są do prawidłowego korzystania z pomieszczeń Studio tj:
- dbania o Sprzęt i inne mienie znajdujące się w Studio,
- odkładania sprzętu na właściwe miejsce po zakończonym ćwiczeniu,
- zachowania czystości i higieny po zakończeniu używania danego Sprzętu oraz w szatni,
- noszenia w Studio zmiennego obuwia sportowego oraz odzieży sportowej.
- Klient jest uprawniony do zawieszenia zawartej Umowy zawartej na czas nieokreślony, na warunkach w niej wskazanych.
- W celu zapewnienia komfortu Klientów podczas Zajęć i Treningów, Zleceniobiorca zastrzega sobie możliwość do nie sprzedawania Karnetów na następny tydzień po przekroczeniu sprzedaży 300 Karnetów, co powoduje zawieszenie umowy zawartej z Klientem na czas nieokreślony, na warunkach w niej wskazanych.
- Korzystanie przez Klienta ze Sprzętu odbywa się wyłącznie podczas Zajęć lub Treningów.
- Na terenie Studio obowiązuje zakaz:
- prowadzenia Zajęć, Treningów oraz wszelkich innych rodzajów treningów indywidualnych i grupowych przez osoby, które nie współpracują ze Zleceniobiorcą,
- pozostawiania ulotek, broszur, plakatów lub sprzedaży produktów bez zgody Zleceniobiorcy.
2
PRAWA I OBOWIĄZKI
- Zleceniobiorca zastrzega sobie odmowę zawarcia umowy z Klientem, bez podania przyczyny.
- Klientem Studio może osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Z Zajęć i Treningów może korzystać osoba małoletnia, która ukończyła 16 rok życia, lecz wyłącznie za pisemną zgodą jej opiekunów prawnych lub przedstawicieli ustawowych.
- Klientem może być wyłącznie osoba, która nie posiada przeciwskazań zdrowotnych
do uczestnictwa w Zajęciach i Treningach oraz korzystania z udostępnionych urządzeń, co potwierdza stosownym oświadczeniem. W przypadku wskazanym w pkt. 2 powyżej oświadczenie składają opiekunowie lub przedstawiciele osoby małoletniej. - W Studio obowiązuje całkowity zakaz:
- palenia papierosów,
- spożywania alkoholu,
- zażywania substancji dopingujących,
- zażywania substancji odurzających,
- zażywania narkotyków,
- stosowania przemocy,
- uczestnictwa w Zajęciach i Treningach po spożyciu substancji wymienionych
w pkt. b-e powyżej, - obrażania innych Klientów, personelu lub Trenerów Studio,
- rzucania Sprzętem, który został udostępniony Klientom.
- Klient jest uprawniony do prawidłowego korzystania ze Sprzętu udostępnionego dla Klientów Studio.
- W przypadku awarii Sprzętu Klient jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu personelowi Studio.
- W sytuacji wyrządzenia przez Klienta szkody na mieniu Zleceniobiorcy lub osób znajdujących się w Studio, ponosi on odpowiedzialność z tego tytułu.
- Klient jest zobowiązany do przestrzegania godzin rozpoczęcia Zajęć i Treningów.
- Zleceniobiorca udostępnia Klientowi szatnię, w której znajdują się szafki przeznaczone do przechowywania rzeczy osobistych Klienta. Klient zobowiązany jest do każdorazowego zabezpieczenia wybranej przez siebie szafki w postaci zamykanej kłódki, która jest jego własnością.
- Klient sam wybiera rodzaj i zamknięcie kłódki wskazanej w pkt.10 powyżej. W sytuacji braku własnej kłódki, Klient ma możliwość zakupienia kłódki w Recepcji Studio.
- Po zakończonych Zajęciach lub Treningu Klient powinien opróżnić udostępnioną mu szafkę wskazaną w pkt 10 powyżej. Po 48 godzinach kłódki będą usuwane,a rzeczy pozostawione w szafce będzie można odebrać w Recepcji przez kolejne 72 godziny. Po upływie tego okresu, Zleceniobiorca uzna te rzeczy za porzucone w myśl art. 180 Kodeksu Cywilnego i będą one podlegać zniszczeniu.
3
TYDZIEŃ TESTOWY
- Nowy Klient ma możliwość wypróbowania usług świadczonych przez Zleceniobiorcę
poprzez zakup karnetu na tzw. tydzień testowy, poprzez stronę internetową www.optense.pl. - Warunkiem skorzystania w oferty wskazanej w pkt.1 powyżej jest dokonanie przez Klienta opłaty w wysokości 150 zł za pomocą strony internetowej Zleceniobiorcy www.optense.pl na warunkach wskazanych w Regulaminie świadczenia usług.
- Po zakończeniu tzw. tygodnia testowego, Klient posiada dwie możliwości zawarcia umowy na czas nieokreślony:
- zawarcie umowy z płatnościami cyklicznymi (raz w miesiącu),
- zawarcie umowy z tzw. roczną subskrypcję. Klient ma możliwość opłacenia rocznej subskrypcji z góry.
- Klient może również zawrzeć umowę pomijając tydzień testowy opisany w pkt 1-3 powyżej, poprzez zawarcie umowy na czas nieokreślony w siedzibie Zleceniobiorcy.
4
`KORZYSTANIE Z ZAJĘĆ
- Przy pierwszym Treningu lub Zajęciach, personel Studio lub Trener ustalają z Klientem preferowaną godzinę i dni Treningów lub Zajęć, przy czym Klient nie musi rezerwować miejsca na Treningach lub Zajęciach.
- Przed każdorazowym rozpoczęciem Zajęć lub Treningów, Klient jest identyfikowany przez personel Studio.
- Zleceniobiorca udostępnia Klientowi Sprzęt do ćwiczeń, który znajduje się w Studio, przy czym Klient zobowiązany jest używać go zgodnie z przeznaczeniem.
- Klient nie może uczestniczyć w Zajęciach i Treningach, jak i korzystać z udostępnionych Urządzeń w sytuacji, gdy jest w trakcie choroby zakaźnej lub infekcji, z uwagi na bezpieczeństwo innych Klientów oraz personelu Studio.
- Personel Studio może odmówić Klientowi wstępu do Studio, w przypadku naruszenia zasad zawartych w niniejszym regulaminie, w szczególności § 2 ust. 5 , § 4 ust. 4 lub w sytuacji braku uregulowania płatności wskazanych w §5 regulaminu.
5
PŁATNOŚCI
- Uczestnictwo w Zajęciach i Treningach oraz korzystanie z udostępnionych urządzeń jest możliwe wyłącznie po zaakceptowaniu warunków niniejszego Regulaminu oraz po uiszczenia opłaty abonamentowej.
- Kwota opłaty abonamentowej wynika z Umowy.
- Opłata abonamentowa za pierwszy okres trwania umowy dokonywana jest przy zawarciu Umowy.
- Opłaty w kolejnych okresach są płatne z góry, przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca rozliczeniowego, który liczony jest od dnia, w którym została zawarta umowa.
- W sytuacji braku uiszczenia Opłaty abonamentowej, Klient nie jest uprawniony do korzystania z Zajęć, Treningów i udostępnionego Sprzętu, a Zleceniobiorca nie jest zobowiązany do świadczenia usług wskazanych w § 1 na rzecz Klienta.
6
DANE OSOBOWE
- Zleceniobiorca oświadcza,że Administratorem danych Klientów jest JB Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 35 - 326 Rzeszów, al. T. Rejtana 23 i przetwarza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem RODO w celach:
- niezbędnych do realizacji zawartej umowy oraz wypełnienia obowiązków prawnych w tym zakresie. (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),
- bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie monitoringu wizyjnego
w ciągach komunikacyjnych, na recepcji oraz salach treningowych,
z wyłączeniem szatni oraz pomieszczeń sanitarnych (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
- W sprawach ochrony danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować
z Administratorem pod adresem e-mail: kontakt@optense.pl. - Podane przez Klientów dane osobowe będą udostępniane trenerom, dostawcom usług informatycznych lub księgowych, którym Administrator danych powierzył dane w celu prawidłowego wykonania usług w zakresie niezbędnym do tych czynności oraz innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
- Dane dotyczące umowy będą przetwarzane przez okres związany niezbędny do realizacji umowy, w tym w związku z obowiązkami przechowywania dokumentów księgowych związanych z realizacją umowy (5 lat). Dane dotyczące monitoringu będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 90 dni.
- Osoby, których dane są przetwarzane posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz (w zależności od celu wskazanego
w pkt.1 powyżej:
- niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
- niezbędne do przebywania w obszarze monitorowanym
7
REKLAMACJE
- Reklamacje związane z usługami Studio należy składać osobiście w Studio lub drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres: kontakt@optense.pl.
- Zleceniobiorca rozpatruje złożone reklamacje w ciągu 14 dni.
8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu, o których Zleceniobiorca poinformuje Klientów z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (poprzez ogłoszenie w Recepcji Studio oraz na Stronie internetowej).
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2023 r.